Mi brinemo o vama.
Mi brinemo o vašem domu.
Mi brinemo o planetu.
Briga za sutra
O tvrtki AC Marca
Španjolska međunarodna grupacija koja ima 12 podružnica i više od 1000 zaposlenika, a njezine su robne marke prisutne u više od 70 zemalja. Uz to, ima četiri proizvodna pogona u Španjolskoj te njih još tri u Francuskoj, Meksiku i Češkoj.
Poslovati je počela 1922. proizvodnjom boja za kućnu upotrebu pod markom IBERIA, a tijekom godina proširila je svoja područja poslovanja, od održavanja doma do osobne njege, ljepila i proizvoda za kućne popravke te farmaceutske dermokozmetike. Vlasnica je poznatih robnih marki kao što su Sanytol, ALEX, Lactovit, Aftersun®, Ecran®, Giorgi ili Ceys, koje su tržišni lideri u segmentima u kojima posluju.
Od svog nastanka predana je brizi za ljude, domove i planet s ciljem da bude mjerilom održivog razvoja, nadahnjujući i vršeći pozitivan utjecaj na okoliš i društvo.
Plan Care for Tomorrow 2030 ambiciozna je obveza koju je preuzela tvrtka, putem kojeg se očekuje da bude pokretačem promjena za poboljšanje naše budućnosti i budućnosti našeg planeta.
Plan 2030: naši strateški stupovi
Odgovorna proizvodnja
Nadahnuti i pozitivno utjecati na budućnost planeta i ljudi svim našim proizvodima.
Kontrola energije
Smanjiti utjecaj na okoliš kroz cijeli lanac vrijednosti, čineći svoje poslovanje učinkovitijim.
Poštovanje i briga
Promicati odgovorno ponašanje koje pozitivno utječe na ljude i planet.
Prekretnice postignute 2010.-2020
- Emisije CO2 smanjene su za 45 %, a povećane proizvodne tone. Opseg 1 i 2.
- Ušteđeno je 12 % vode po toni proizvedenog proizvoda zahvaljujući pobojšanoj učinkovitosti korištenja vode.
- Proizvodni pogoni smanjili su količinu proizvedenog otpada za 40 %.
Put u budućnost: naši ciljevi 2030
100 % prihvatljiv sastav
- Prihvatljivo za okoliš
- Biorazgradivo
- Sigurno
- Može se reciklirati/ponovno koristiti
- Može se kompostirati
- Kružno gospodarstvo
- Održiva inovacija
- Vrijednost za društvo i okoliš
-75 % ugljičnog otiska
- Smanjenje emisije stakleničkih plinova
- Potrošnja vode po tn
- Proizvedeni otpad
100 % predan tim
- Grupa predanih zaposlenika
- Robne marke predane odgovornom ponašanju
- Transparentna komunikacija s kupcima i dobavljačima