Održivost

Mi brinemo o vama.
Mi brinemo o vašem domu.
Mi brinemo o planetu.

Briga za sutra

O tvrtki AC Marca

Španjolska međunarodna grupacija koja ima 12 podružnica i više od 1000 zaposlenika, a njezine su robne marke prisutne u više od 70 zemalja. Uz to, ima četiri proizvodna pogona u Španjolskoj te njih još tri u Francuskoj, Meksiku i Češkoj.
Poslovati je počela 1922. proizvodnjom boja za kućnu upotrebu pod markom IBERIA, a tijekom godina proširila je svoja područja poslovanja, od održavanja doma do osobne njege, ljepila i proizvoda za kućne popravke te farmaceutske dermokozmetike. Vlasnica je poznatih robnih marki kao što su Sanytol, ALEX, Lactovit, Aftersun®, Ecran®, Giorgi ili Ceys, koje su tržišni lideri u segmentima u kojima posluju.
Od svog nastanka predana je brizi za ljude, domove i planet s ciljem da bude mjerilom održivog razvoja, nadahnjujući i vršeći pozitivan utjecaj na okoliš i društvo.

Plan Care for Tomorrow 2030 ambiciozna je obveza koju je preuzela tvrtka, putem kojeg se očekuje da bude pokretačem promjena za poboljšanje naše budućnosti i budućnosti našeg planeta.

Plan 2030: naši strateški stupovi

Odgovorna proizvodnja

Nadahnuti i pozitivno utjecati na budućnost planeta i ljudi svim našim proizvodima.

Kontrola energije

Smanjiti utjecaj na okoliš kroz cijeli lanac vrijednosti, čineći svoje poslovanje učinkovitijim.

Poštovanje i briga

Promicati odgovorno ponašanje koje pozitivno utječe na ljude i planet.

Prekretnice postignute 2010.-2020

  • Emisije CO2 smanjene su za 45 %, a povećane proizvodne tone. Opseg 1 i 2.
  • Ušteđeno je 12 % vode po toni proizvedenog proizvoda zahvaljujući pobojšanoj učinkovitosti korištenja vode.
  • Proizvodni pogoni smanjili su količinu proizvedenog otpada za 40 %.

Put u budućnost: naši ciljevi 2030

100 % prihvatljiv sastav
  • Prihvatljivo za okoliš
  • Biorazgradivo
  • Sigurno
Pakiranje koje se može 100 % reciklirati
  • Može se reciklirati/ponovno koristiti
  • Može se kompostirati
  • Kružno gospodarstvo
100 % održiva inovacija
  • Održiva inovacija
  • Vrijednost za društvo i okoliš
-75 % ugljičnog otiska
  • Smanjenje emisije stakleničkih plinova
-25 % potrošnje vode
  • Potrošnja vode po tn
-60 % proizvedenog otpada
  • Proizvedeni otpad
100 % predan tim
  • Grupa predanih zaposlenika
100 % predane robne marke
  • Robne marke predane odgovornom ponašanju
100 % transparentno
  • Transparentna komunikacija s kupcima i dobavljačima